środa, Listopad 22, 2017
Home > Bez kategorii > iPhone 6 i iPhone 6,5 – problemy z wyświetlaczem

iPhone 6 i iPhone 6,5 – problemy z wyświetlaczem

Zarówno użytkownicy telefonu iPhone 6, jak i wersji 6 Plus często narzekają na problemy z wyświetlaczem. Obydwa warianty są dostępne w sprzedaży już od prawie dwóch lat, a liczba osób narzekających na jakość ich wyświetlaczy systematycznie rośnie.

Problemów jest co najmniej kilka. Niektóre wyświetlacze utrudniają życie swoim użytkownikom racząc ich widokiem paska wyświetlanego na samej górze. Inne z kolei potrafią nie reagować na dotyk i nawet w momencie, w którym się to zmienia, reakcję charakteryzuje spore opóźnienie. Co gorsza, tendencja ta staje się coraz bardziej widoczna, a właściciele i pracownicy dużych serwisów zajmujących się naprawdę sprzętu Apple potwierdzają, że systematycznie rośnie liczba dostarczanych im telefonów, których problemem jest właśnie niewłaściwa reakcja na dotyk.

Zdjęcie telefonu: https://www.instagram.com/applesfresh/

Okazuje się przy tym, że najbardziej naturalne rozwiązanie problemu, jakim jest wymiana wyświetlacza, może się nie zdać na wiele, wiele wskazuje bowiem na to, że winowajcą jest sterownik dotyku, a ten znajduje się nie na wyświetlaczu, ale na płycie głównej. Kontrowersyjna konstrukcja „szóstek” może więc po raz kolejny spędzać sen z powiek twórcom telefonów i osobom, które z nich korzystają.

Jak rozwiązać ten problem? Pomóc może wymiana telefonu, płyty głównej lub znajdującego się na niej sterownika, może się jednak okazać, że niektóre operacje będą zbyt skomplikowane. Jeśli więc problem daje o sobie znać, a telefon znajduje się jeszcze na gwarancji, jego wymiana wydaje się najrozsądniejszym z kroków. Jeśli gwarancja przestała jednak obowiązywać, konieczne jest zaniesienie sprzętu do serwisu, który podejmie się próby naprawy.

Okazuje się przy tym, że problem nie dotyczy już telefonów iPhone 6s w obu ich wariantach, podczas ich projektowania pracownicy firmy Apple zdecydowali się bowiem na wzmocnienie konstrukcji oraz zmianę pozycji umieszczenia sterownika odpowiedzialnego za dotyk.

Z problemem tym mamy do czynienia również na naszym krajowym rynku i wcale nie jest on ograniczony jedynie do niewielkich partii telefonów iPhone 6 i iPhone 6 Plus. Każdy przypadek zgłoszony przez użytkownika jest rozpatrywany odrębnie. Warto pamiętać jednak, że każdy smartfon Apple kupiony w Polsce posiada nie tylko roczna gwarancję, ale również dwuletnia rękojmię, warto więc korzystać ze swoich praw.

Nie są to zresztą pierwsze problemy, z jakimi borykają się właściciele popularnych „szóstek”. W zeszłym roku musiał przecież ruszyć specjalny program zajmujący się wymiana tylnych aparatów w modelach o ekranie z przekątną 5,5 cala. Już niedługo zapewne przekonamy się zresztą o tym, czy i tym razem Apple zdecyduje się na podobne posunięcie.

Osoby mające powyższy problem zapraszam do serwisu: https://sprawdzonyserwisant.pl/

Adam Golonka
Cześć! Cieszę się, że trafiłeś na moją stronę. Mam nadzieję, że to co przeczytałeś spodobało się Tobie i zostaniesz na dłużej ze mną. Pozdrawiam Cię i życzę Ci miłego dnia.